14 Οκτ 2008

Παίζω!



Πριν λίγες μέρες η Winnie με ανακάλεσε στην τάξη και με κάλεσε σε παιχνίδι! Ωραία! 
Μου ζήτησε, λοιπόν, να γράψω πέντε ερωτήσεις που θα έκανα σ' ένα φιλόσοφο, σ΄έναν παλιό έρωτα, σ΄ένα μέντιουμ, σ΄ένα παιδί και τέλος στον καθρέφτη μου.


Στο φιλόσοφο: "μήπως είμαστε αυτό που είμαστε γιατί νομίζουμε ότι είμαστε αυτό που είμαστε; ε;"

Στον παλιό έρωτα: "και όλα αυτά τα κάνεις για να καταφέρεις να με ξεπεράσεις; τς! τς!"

Στο μέντιουμ: "καλά, και περιμένεις να σε πιστέψω;"

Στο παιδί: "ξέρεις πώς πάμε στο Βυθό του Μπικίνι;"

Στον καθρέφτη μου: "Πώς αντέχεις; πώς;"   

Και τώρα ποιον να καλέσω που είμαι μια τεμπέλα ακοινώνητη και δεν έχω φίλους; κλάπς! Και όσοι ξέρω και μ'αρέσουν έχουν ήδη παίξει; κλαπς! Αχ! αν περάσει κανείς από εδώ και θέλει, ας αυτοπροσκληθεί! 

*σ' ευχαριστώ Winnie!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
eXTReMe Tracker